HELP

Soms kom je er even niet uit. Hieronder staan de meeste veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij?  Neem contact met ons op. we helpen je graag verder. We vullen de lijst aan met nieuwe vragen als deze bij ons binnenkomen.

Hoe pas ik mijn accountgegevens aan?
Log in op de website rechtsboven in en klik op Mijn account. Hier kun je al jouw gegevens veranderen en aanvullen. Je e-mailadres kun je wijzigen onder het kopje factuuradres.

Wachtwoord vergeten?
Klik op log in  en je ziet vanzelf de knop wachtwoord vergeten. Je kunt meteen een nieuw wachtwoord invoeren en gebruiken.

Nieuwsbriefvragen
Wij werken met mailchimp om onze nieuwsbrieven te versturen. Je kunt je inschrijven door in de rechterkolom of op de homepage in de rode balk jouw gegevens in te vullen en daarna te versturen. Je krijgt een mail om te bevestigen dat je de nieuwsbrief hebt aangevraagd, om ervoor te zorgen dat je echt alleen de nieuwsbrief krijgt, als je deze graag wilt ontvangen.
Wil je je uitschrijven? In elke nieuwsbrief staat een linkje waar je je kunt uitschrijven.

Klopt het dat ik maar op 1 apparaat tegelijk ingelogd kan zijn?
Ja, dat klopt! Dat hebben we gedaan voor jouw veiligheid. Op die manier kan iemand niet per ongeluk op jouw account. Je kunt uiteraard wel je gegevens bewaren op meerdere gadgets 🙂

Vragen over annuleren, wijzigen etc.
Natuurlijk hopen we dat je gewoon kunt komen of op skype kunt zijn bij de geplande afspraak. Soms komt er weleens wat tussen. En dat snappen we natuurlijk. Daarom hebben we een annulerings- en wijzigingsregeling.
Bij het aanschaffen van een product geef je ons toestemming voor levering. Online trainingen kunnen niet geannuleerd of gewijzigd worden en zijn 3 maanden vanaf de datum van aanschaf voor jou toegankelijk.
De Online Coachingsafspraken kun je tot 48 uur van tevoren wijzigen. Bij annuleren langer dan 48 uur van tevoren, kun je een nieuwe afspraak maken via Mijn account. Bij annuleren binnen 48 uur van tevoren vindt er geen restitutie plaats. Dat heeft te maken met de voorbereidingen die wij doen om jouw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.
Als je helaas niet aanwezig kunt zijn bij een evenement en je annuleert dit een week voor de start van het evenement, dan krijg je een voucher zodat je op een later moment aan een ander evenement kunt deelnemen van gelijke waarde. Binnen een week voor het evenement plaatsvindt, hebben wij al kosten gemaakt voor locatie, materialen etc.. Annuleren binnen een week voor aanvang van het event betekent dus geen restitutie.
Wil je meer weten of staat jouw situatie hier niet bij? Kijk eerst bij de Algemene Voorwaarden en neem anders contact met ons op.